استاندار هرمزگان در راستای اجرای طرح ملی مسکن هرمزگان، از پروژه ۱۵ هزار واحدی بندرعباس بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این طرح قرار گرفت.

مهدی دوستی در حاشیه بازدید از این طرح که یکی از بزرگترین پروژه‌های متمرکز نهضت ملی مسکن در کشور است، روند آماده‌سازی و تسطیح اراضی در این منطقه برای احداث مسکن را مورد بررسی قرار داد.

او گفت: در این منطقه که با الحاق ۱۶۰ هکتار زمین به شهر بندرعباس آغاز شده، بنا است ۴۲۰ بلوک پنج طبقه در قالب نهضت ملی مسکن، برای مردم مرکز استان احداث شود.

نماینه عالی دولت در استان هرمزگان گفت: اجرای این پروژه به ۱۴ میلیون مترمکعب خاکبرداری و ۲ میلیون مترمکعب خاکریزی نیاز دارد و در مدت زمان ۲ سال ۱۵ هزار واحد مسکونی در آن احداث می‌شود.

دوستی همچنین از پروژه‌های هزار و ۳۶۰ واحدی قالب تونلی و ۸۰۰ واحدی کانال تونلی شهرک پیامبر اعظم که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر بندرعباس اجرا می‌شود، بازدید و دستور در راستای تسریع در عملیات اجرایی این پروژه صادر کرد.
                                                                                             بازدید استاندار از پرورزه 15 هزارواحدی نهضت ملی مسکن در بندرعباس
سهم استان هرمزگان در طرح نهضت ملی مسکن، احداث ۶۵ هزار واحد مسکونی بوده که زمین بیش از سهمیه تکلیفی تامین شده، برای احداث ۳۸ هزار واحد مسکونی، پروانه ساخت صادر شده، قرارداد ساخت ۲۷ هزار واحد نیز منعقد شده است. فونداسیون ۱۵ هزار واحد مسکونی نیز اجرا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.